
خواستم درباره ی اینکه احساس پیری می کنم توضیح بدهم. ولی به نظر نمیرسد برای کسی جالب باشد. همه ش درباره ی این است که چقدر چیز های مختلف آزادهنده هستند، و شما چقدر از چیز های مختلف بدتان می آید. همه ی پیری همین است. اصلا همین که شما از این متن لذت نمی برید یعنی اینکه هنوز پیر نشده اید و این یعنی هنوز احمق هستید. البته... آه، درست است. شاید همه ی آدم های پیر اینطور نباشند. بعضی پیرها را دیده ام که مدام به بقیه محبت میکنند و لبخند میزنند. این ها عقل ندارند! آدم یکبار در زندگی فرصت غر غر کردن داشته ب...
ادامه مطلب
و انتهای آهنگ،میگوید : "و نپرسيدم از اين خويش، از اين وجدان درآخر روز من چه كردم كه شعف انگيزم دردل تو؟ من چه كردم امروز؟ من چه كردم امروز؟" xa0 بیچاره من، که هرگز شعف انگیز نبوده ام......
ادامه مطلب