
خواستم درباره ی اینکه احساس پیری می کنم توضیح بدهم. ولی به نظر نمیرسد برای کسی جالب باشد. همه ش درباره ی این است که چقدر چیز های مختلف آزادهنده هستند، و شما چقدر از چیز های مختلف بدتان می آید. همه ی پیری همین است. اصلا همین که شما از این متن لذت نمی برید یعنی اینکه هنوز پیر نشده اید و این یعنی هنوز احمق هستید. البته... آه، درست است. شاید همه ی آدم های پیر اینطور نباشند. بعضی پیرها را دیده ام که مدام به بقیه محبت میکنند و لبخند میزنند. این ها عقل ندارند! آدم یکبار در زندگی فرصت غر غر کردن داشته ب...
ادامه مطلب